Regulamin AleSerwis.pl
GWARANCJA
- Serwis udziela 6 miesięcy gwarancji na wykonaną naprawę. Dotyczy ona tylko i wyłącznie napraw wykonanych przez serwis. Gwarancji nie podlegają usterki powstałe z winy użytkownika oraz wykraczające poza zakres wykonanej usługi. Nie obejmuje także baterii, żarówek, kart pamięci oraz usterek powstałych po naprawie.
- Gwarancja nie obejmuje strat i utraconych korzyści przez Zleceniobiorcę przez czas serwisowania sprzętu.
- Uszkodzenie plomb lub ślady uszkodzeń mechanicznych, chemicznych, termicznych itp., a także używanie nieoryginalnych materiałów eksploatacyjnych dyskwalifikują sprzęt z naprawy gwarancyjnej.
- Sześciomiesięczna gwarancja nie obejmuje sprzętu po zalaniu, który udało się naprawić.
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Każdy klient oddający sprzęt fotograficzny, optyczny lub komputerowy do serwisu jest zobowiązany do zapoznania się z niniejszym regulaminem.
- Poniższe postanowienia obowiązują pomiędzy Zleceniodawcą a firmą AleSerwis z siedzibą w Warszawie, przy ul. Dolnej 30a (zwaną dalej AleSerwis lub serwisem) w zakresie świadczonych przez AleSerwis usług serwisowych sprzętu optycznego, fotograficznego oraz elektronicznego.
- Potwierdzeniem zawarcia umowy o świadczenie usług serwisowych jest osobiste dostarczenie sprzętu do siedziby firmy przy ul. Dolnej 30a lub złożenie Zlecenia Naprawy drogą elektroniczną poprzez formularz zgłoszenia dostępny na stronie internetowej www.aleserwis.pl i dostarczenie sprzętu do serwisu przez pocztę lub kurierem.
- Naprawa będzie wykonana bez dodatkowych konsultacji ze Zleceniodawcą, do kwoty przez niego wskazanej na karcie Zgłoszenia Naprawy.
- Wszystkie kwoty podawane przez serwis są kwotami brutto.
- Serwis przyjmując sprzęt do naprawy wydaje pokwitowanie serwisowe. Wydanie sprzętu z AleSerwisu możliwe jest tylko i wyłącznie po zwróceniu przez Zleceniodawcę tegoż pokwitowania przy odbiorze. W sytuacji braku pokwitowania, sprzęt można odebrać jedynie na podstawie dowodu tożsamości osobie, która pozostawiła sprzęt do naprawy.
- Sprzęt uszkodzony mechanicznie, po kontakcie z cieczą, piaskiem oraz sprzęt z nieautoryzowanymi naprawami lub modyfikacjami traktowany jest jako sprzęt
podwyższonego ryzyka. AleSerwis nie gwarantuje, iż będzie możliwa naprawa takiego sprzętu, oraz że w trakcie realizacji usługi nie ujawnią się inne usterki/ objawy lub pogłębieniu ulegną usterki/objawy zgłoszone przez Zleceniodawcę. W sytuacjach, o których mowa powyżej AleSerwis zastrzega sobie możliwość zwrotu
nienaprawionego sprzętu z usterkami/objawami innymi niż te które były zgłoszone przez Zleceniodawcę.
- Zleceniodawca zobowiązany jest dokonać sprawdzenia sprzętu przy jego odbiorze. Dokonanie odbioru sprzętu przez Zleceniodawcę oznacza, iż nie zgłasza on żadnych zastrzeżeń co do jakości naprawy, stanu technicznego i sprawności sprzętu.
- W przypadku sprzętu odbieranego po terminie 45 dni od daty wykonania usługi serwis pobiera opłatę za składowanie w wysokości 0,5% ceny usługi za każdy dzień zwłoki. Po upływie 180 dni sprzęt zostaje zezłomowany.
- Serwis kontaktuje się ze Zleceniodawcą w celu ustalenia szczegółów naprawy; po naprawie, w celu ustalenia terminu oraz sposobu odbioru sprzętu. Odbiór możliwy jest w siedzibie firmy przy ul. Dolnej 30a w godzinach 10-18 od poniedziałku do piątku.
- Sprzęt dostarczony do Serwisu paczkami odsyłamy ubezpieczoną przesyłką kurierem lub pocztą za pobraniem na koszt właściciela sprzętu.
- Wszelkie informacje na temat realizacji usługi serwisowej przekazywane będą Zleceniodawcy osobiście, mailowo lub telefonicznie. Zleceniodawca zobowiązany jest poinformować AleSerwis o ewentualnej zmianie danych podawanych przy zgłoszeniu usługi serwisowej. Zleceniodawca ponosi odpowiedzialność za podanie danych uniemożliwiających kontakt niekompletnych, nieczytelnych lub nieprawidłowych.
- Serwis nie odpowiada za legalność oprogramowania i danych zawartych na nośnikach dostarczonych do AleSerwisu. Serwis gwarantuje poufność danych zawartych na nośnikach dostarczonych ze sprzętem.
- Serwis zastrzega sobie prawo zwrotu nienaprawionego sprzętu klientowi z powodu braku dostępnych części oraz innych czynników niezależnych od AleSerwisu.
- Serwis zastrzega sobie prawo do zwrotu nienaprawionego sprzętu o odmiennych od zgłoszonych w zleceniu objawach. Wynika to z technologii wykonywania podzespołów (SMD, BGA) gdzie regeneracja tych układów poza wymianą może nie przynieść pożądanych rezultatów. W takim wypadku pozostaje wymiana podzespołu na nowy, o ile jest on osiągalny.
- W przypadku rezygnacji Zleceniodawcy z naprawy po ustaleniu kosztów i potrzebnych części klient zostanie obciążony kosztami dotychczasowego postępowania (w tym zamówionymi lub zakupionymi częściami).
- Pozostawienie sprzętu w AleSerwis jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
CZAS NAPRAWY
- Czas naprawy sprzętu wynosi 14 dni roboczych od chwili dostarczenia do serwisu. Czas ten może ulec zmianie z przyczyn niezależnych, takich jak: zmienna dostępność części na rynku.
- Czas ten może ulec wydłużeniu także w wyniku wykrycia przez serwis zatajonych informacji o zalaniu, ingerencji osób postronnych lub innych przyczyn komplikujących naprawę sprzętu.
KOSZTY NAPRAWY
- Ceny ustalane są indywidualnie z Klientem w zależności od klasy sprzętu, zakresu naprawy
oraz kosztu użytych części do naprawy.
- Serwis dokonuje naprawy zgłoszonych usterek bez dodatkowych ustaleń do kwoty wskazanej
przez Zleceniodawcę na karcie Zgłoszenia Naprawy. W przypadku wykrycia dodatkowych
usterek lub możliwości naprawy serwis skontaktuje się telefonicznie w celu ustalenia zakresu
prac.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- W kwestiach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisu
kodeksu cywilnego.
- Informacje RODO
Polityka prywatności i plików cookie